Vreau mişcare

Dimineaţa, drumul spre birou mi-l petrec de obicei cu Amy Winehouse şi cu o carte bună. Muzica ei e genială, cu greu ma pot abţine sa nu încep să dansez la metrou. Ah, şi ajung şi super bine dispusă la serviciu.

Să trecem, că nu asta e ideea. Ce vroiam să spun e că mie îmi plac evenimentele alea organizate de T-Mobile. De fapt nu doar îmi plac. Le ador. Atâta lume la un loc care să se simtă bină şi să interactioneze mai rar ţi-e dat să vezi. Şi mă întrebam eu azi dimineată de ce nu se organizează aşa ceva şi la noi. La metrou de exemplu. Un karaoke spontan cu proiecţii pe ecranele alea montate în fiecare staţie. La Unirea de exemplu, undeva la ora 18:00-18:30 cred că ar ieşi ceva frumos, că îmbulzeală de oameni e, slavă Domnului, la fel ca în Trafalgar Square. Aş fi în stare să îmi schimb şi traseul spre casă doar să ştiu că iau şi eu parte la aşa ceva şi pot să cânt „Hei Jude” cu încă nişte sute de oameni.

Lasă un răspuns

