Clientul meu, regele meu

Încă mai există clienți care pleacă mulțumiți de la întâlnirea cu un consultant doar atunci când nu au înțeles nimic. Asta înseamnă pentru ei că acel consultant este smart și că merită să îl angajeze, știe ceva mai mult decât știu ei. Să fie oare păsăreasca secretul pentru clienți fericiți?

Un răspuns

  1. mai, eu am o vorba… cu clientul… Daca mi se pare ca nu a inteles – si de obicei chiar nu a inteles, daca imi zice a n-shpea oara de cum poa’ sa traga si el o tzeapa mica… ii zic:
    „ai copii? vrei sa ii vezi crescand? sigur?”
    Merge de fiecare data… dupa aia ma asculta, ma intreaba…

Lasă un răspuns

