M(ai) L(asă)-M(ă)!!!

Am o problemă cu oamenii care activează în MLM şi fac asta cu atâta patos încât ajung să nu le mai răspund la telefon pentru că ştiu prea bine ce o să urmeze după primul Alo.

Acum ceva timp, nişte prieteni au fost invitaţi să facă o vizită unui cuplu sub pretextul sărbătoririi a ceva foarte important. Sigur că au stat şi şi-au făcut 1000 de griji, o fi nuntă, o fi logodnă, şi-au luat maşină, ce le luăm, cu ce ne îmbrăcăm, etc, etc. Din fericire, gazda a avut grijă să îi sune 3 zile la rând înainte ca să se asigure că vor fi prezenţi şi din una în alta au aflat că şi-ar fi deschis o afacere, ceva desigur foarte important pentru el şi prietena lui ce merita sărbătorit.

Şi uite aşa s-au strâns ei vreo 15 persoane, toate aduse acolo sub diverse pretexte, ca să participe de fapt la o degustare a unor minunate produse dătătoare de vigoare şi sănătate veşnică. Au fost aşezaţi frumos pe scăunel şi timp de 1 oră şi jumătate au fost supuşi unui adevărat test de răbdare. Unii l-au trecut, unii nu. Au plecat de acolo plictisiţi şi supăraţi, nu înainte de a le fi arătat cu importanţă şi Lexus-ul care stătea în faţa blocului şi care aparţinea mentorului celor doi, om realizat în viaţă mulţumită minunatei afaceri. Întâmplare neplăcută, prieteni cărora probabil nu le vor mai răspunde la telefon după încă vreo 3 invitaţii de genul.

Experienţa mea personală m-a adus, acum vreo 2 ani, la Sala Palatului unde am participat dintr-0 obligaţie la o prezentare a unei astfel de firme. Oameni buni, ce mi-au văzut ochii acolo nu cred că am văzut în altă parte. Oricine studiază PR, Marketing, tehnici de manipulare în mase, comunicare, etc, ar trebui să participe la o astfel de reuniune, orice curs sau seminar e zero pe lângă ceea ce vezi acolo. You learn from the best! Sincer, 3 sferturi păreau drogaţi, ceea ce perfect de înţeles după procesul intens de brainwash la care au fost supuşi. Incredibil!

Am fugit cât de repede am putut, mulţumită că am putut vedea ce e mai rău dintr-un punct de vedere obiectiv. Din păcate, oricât încerc să mă feresc eu de ei nu se feresc ei de mine, aşa că ne mai intersectăm din când în când. Să mai spun că nici una dintre cunoştinţele MLMiste nu coboară acum dintr-un Lexus?

2 răspunsuri

  1. bun articol si foarte corect ce ai scris…si eu am fost „aproape hartuit” o perioada, de cateva cunostinte foarte bine voitoare , care doreau sa imi arate calea succesului absolut in afaceri….culmea prin …MLM… 🙂

    • E un exemplu foarte clar pentru ce inseamna „vis de imbogatire rapida”. Mai grave mi se par sistemele gen Dolphin (parca asa se numea cel de la Campina), dat fiind faptul ca acesta este chiar in vizorul politiei…

Lasă un răspuns

