Cum recunoşti un leader?

În fiecare săptămână am întâlniri cu diverşi manageri, de la cei care conduc o echipă 5 oameni până la directori de fabrici cu mii de angajaţi. Unii mă impresionează mai mult, alţii mai puţin, unii mă conving din primele propoziţii, alţii nici după 5 întâlniri. Ce îi diferenţiază? VIZIUNEA! Cei din prima categorie văd clar unde vor să ajungă peste câţiva ani, transmit în mod coerent şi convingător obiectivele pe care şi le-au propus şi nu în ultimul rând arată că le pasă cu adevărat nu doar de cifre ci şi de oamenii care contribuie la realizarea lor. Aceşti oameni inspiră şi eu mă bucur de fiecare dată când am ocazia să cunosc o astfel de persoană.

Un răspuns

  1. cred ca trebuie sa invat de la liderii adevarati..pentru ca ei exista …si cu siguranta au multe sa ne invete…

Lasă un răspuns

