Mică-mare întrebare cu chichiţ

Aşa cum spunea o fostă profesoară, am o „mică-mare întrebare cu chichiţ”. Am întors-o şi reîntors-o pe toate părţile dar nu sunt in stare să găsesc răspunsul corect.

Am văzut de curând un reportaj la TV în care o domnişoară declara foarte hotărâtă: „visul meu în viaţă este să lucrez într-o companie multinaţională” (?!?!?!?!?!?). Ha?! Adică, marea ei dorinţă, lucrul pe care şi-l doreşte cel mai mult şi cel mai mult este să muncească?? Where is all the fun? De partea cu multinaţionala nici nu mai menţionez, e deja prea mult pentru înţelegerea mea.

3 răspunsuri

  1. unii sunt disperati dupa munca, presupun. 😀

  2. ai doua intrebari…una mai tare ca alta…la prima nu zic nimic..la aia cu multinationala…pai am vazut cu siguranta oameni care pt asta traiesc..si asta e marele lor vis..sa munceasca intr-o multinationala….mare ti-e gradina……

  3. […] corporatisti, firme, joburi, multinationale, profit by iulian serban doar ca o completare, la postul publicat de Sunshine, am gasit acest articol, legat de multinationale si angajatii […]

Lasă un răspuns

