Bestfest ziua 1..

…a fost foarte faină! Lume multă, organizare bună, program respectat, vreme frumoasă și bună dispoziție.

Les Elephants Bizarres i-am prins prea puțin ca să îmi pot forma o opinie, încă eram ocupați să identificăm principalele puncte cheie de pe hartă, respectiv unde se găsesc standurile cu mâncare și băutură și unde sunt toaletele.

Grimus, deși nu i-am mai ascultat până acum, au sunat bine iar modul stângaci în care au dansat pe melodia lui Michael Jackson a furat destule zâmbete binevoitoare din public.

Îmi place foarte mult Ayo așa că momentul ei mi-a mers oricum drept la suflet. Din când în când interacționa cam prea mult cu membrii propriului band și prea puțin cu publicul, dar una peste alta melodiile au sunat foarte bine și cei câțiva sosiți la ora aceea chiar s-au animat în fața scenei. Știam că uneori cântă și cu Patrice, așa că am fost puțin dezamăgită că nu ne-a pregătit un astfel de moment mai special.

La Polarkreis18 ne-am retras să mâncăm ceva în zona cu mese, de unde am plecat când au început să cânte Motorhead. Nu spre scenă ci taman în partea opusă. Pe mine una m-au convins că sunt printre cele mai zgomotoase trupe din lume.

Am revenit la Moby și bine am făcut, atmosfera a fost super faină, melodiile bine alternate și antrenante, așa că seara s-a terminat foarte bine și am plecat cu un mare zâmbet pe față.

PS: Mi-au plăcut ass-pad-urile Romtelecom, au fost cea mai amuzantă și mai utilă chestie dintre toate minunățiile distribuite de sponsori.

PS2: Nu am înțeles de ce unii au preferat să stea la scenă și să vocifereze răutăcios la trupele care nu erau pe gustul lor în loc să se retragă spre alte zone, că spațiu era doar destul.

Lasă un răspuns

