Gânduri de vacanţă

Luna iulie pentru mine anul acesta înseamnă concediu…O să fie cel mai lung concediu din istoria mea de om în câmpul muncii şi cred un record greu de doborât şi în următorii ani…3 săptămâni mari şi late, din care sper să mă întorc cu o groază de impresii plăcute şi amintiri şi mulţi giga de poze. Mai mult, iulie a început cu 3 zile de concerte la B’Estfest, un fel de avanpremieră la vacanţa ce urmează. Aşadar, sunt un pic flu-flu, fac liste cu ce am nevoie, împachetez şi despachetez bagaje, cumpăr tot felul de nimicuri necesare şi tot aşa. Şi ca de obicei, munca multă vine înainte de concediu, asta ca să fie despărţirea de birou cu atât mai grea (pe lângă cel mai lung concediu este şi unul din foarte puţinele concedii în care nu mă însoţeşte laptopul de la serviciu, aşa că până plec am un stres în plus să las totul cât mai în ordine).

Vă doresc tuturor un iulie cât mai lejer şi cu temperaturi suportabile. O să mai scriu pe blog până la vacanţă, dar recunosc că cea mai mare inspiraţie în momentul ăsta o am pentru liste de cumpărături şi de lucruri de pus în bagaj.

3 răspunsuri

  1. sa ai o vacanta deosebita..cu mult fun , relaxare, aventura , amintiri…si asteptam niste poze pe blog..toate cele bune!

  2. Multumesc, sa fie!

  3. MERITI DIN PLIN….SA VENITI OK. SI CU BAGAJUL -DE CUNOSTINTE- MULT IMBUNATATIT.
    BE HAPPY, NOT…..

Lasă un răspuns

