Cum s-a format lacul Budeasa?

Habar n-am. Sau mai bine zis habar nu mai am. Că atunci când eram mică ştiam, pentru că aveam o carte de legende pe care am tot citit-o şi răscitit-o din scoarţă în scoarţă. Dar eu la citit am memoria scurtă (nu glumesc, citesc o carte şi peste o saptămână habar nu mai am care era subiectul), aşa că nu mai îmi aduc aminte nimic. Şi m-a trăznit zilele astea întrebarea din titlu, ştiu că era şi povestirea asta undeva în carte. Am căutat un pic pe net, dar nu am găsit nimic din păcate. În schimb, am dat peste cartea „Legende populare româneşti”, numai bună de citit micuţilor pe înserate. Aşa că, tătici şi mămici care vă sfârşiţi seara cu „a fost odată ca niciodată”, găsiţi aici o sursă bună de inspiraţie (click şi apoi apăsaţi download).

Lasă un răspuns

