Un pic de ajutor

Am făcut azi un pic de ordine prin calculator și am descoperit căteva site-uri utile salvate la favorite. Poate vă sunt și vouă de folos:

 – pentru tot felul de modele de fișe de post (eu pentru asta l-am folosit), dar și alte chestii interesante: Box.net

– dictionarele pe care le folosesc cel mai des: dictionare.com (pentru engleza – romana) si leo.org (pentru germana – engleza)

– un dictionar economic in germana: wirtschaftslexikon24 

– pentru că ma lovesc totdeauna de codurile CAEN, aici am găsit cel mai rapid index

– pentru știri despre finanțările nerambursabile: fonduri-structurale.ro (are și un forum foarte activ, cu destul de mulți utilizatori, așa că vi-l recomand dacă aveți vreo întrebare în domeniul acesta), finantare.ro și euractiv.ro.

Mă gândesc să mai fac o nouă pagină unde să notez toate linkurile acestea, clasificate pe categorii. Deocamdată le-am scris așa cum le-am găsit la mine și așa cum mi le-am mai amintit unele dintre ele.

UPDATE: am creat o mică structură pentru pagina cu linkuri, rămâne să fie umplute cu informații utile. Feel free to help me!

5 răspunsuri

  1. nu uita de http://www.mfinante.ro pentru o idee despre bonitatea partenerilor; sau http://www.insse.ro pentru anuarul statistic.

  2. corect, corect, mfinante chiar ieri am vazut ca au updatat cu situatiile pe 2008.
    Si tot din zona asta, http://www.doingbusiness.ro, au o sectiune cu situatiile financiare ale companiilor cu date preluate de pe mfinante, dar sintetizate foarte frumos. Si studii pe sectoare de activitate f interesante.

  3. Ce darnic si amabil esti! Merci! 🙂

  4. Notite ne-am luat…nu ramane decat sa ne organizam pentru a pune bazele unei afaceri…La treaba, baieti!

Lasă un răspuns

