Mă retrag la țară

Pfiu! Am reușit să le culeg la timp!Cum adică ce să culeg? Căpșunile mele plantate virtual cu atâta grijă în Farmville!

Prietenii mei au înnebunit și eu le calc mândră pe urme.

Totul a început acum vreo 3 luni când un bun prieten m-a abordat insistent pe messenger să intru neapărat pe Facebook, să îi dau accept la nu știu ce invitație de joc, că nu trebuie să fac nimic, dar așa o să fiu în mafia lui și îl ajut. Ok, ok, am zis, tot ignorasem invitațiile de genul până acum dar omul părea chiar disperat. Ăsta a fost momentul zero. Pentru că după ce i-am dat accept am zis să văd și eu un pic cu ce se mănâncă jocul ăsta…cine credeți că se ruga de prieteni pe messenger peste alte două săptămâni să dea accept la tot felul de invitații??!

Între timp mi-a trecut de Mafia. Am făcut nivelele, am câștigat bani mulți, am 300 de cazinouri și virtual pot spune că nu am grija zilei de mâine. Și pentru că m-a obosit toată agitația asta, m-am retras la țară acum. În Farmville. Am o grijă să nu mi se strice legumele pe care le plantez, așa că la o pauză de cafea mai intru să le culeg.

Am vorbit prea mult, vă las. E timpul să ouă găinile!

Lasă un răspuns

