Gânduri leneşe de duminică

Dat fiind faptul că azi a fost o zi de toamnă autentică, am preferat să nu mă împotrivesc şi să lenevesc un pic, mai citind o carte, mai stând cu laptopul în braţe. Şi tot trecând din blog în blog am constatat că am rămas total în urmă cu ce se poartă în materie de expresii. „Rulează fin”, asta e noutatea momentului pentru mine. Nu m-am prins încă exact în ce context se foloseşte, dar deduc că ar fi de bine.

Şi tot din aceeaşi categorie, nu înţeleg ce se întâmplă cu tinerii (copii mai degrabă) de 12-13-14 ani. Au un fel al lor de a scrie pe care sincer cu greu îl înţeleg (mă mai lovesc de asta pentru că socializez din când în când cu copiii unor prieteni de familie). Acu, problema nu e neapărat că aşa sunt ei mai interesanţi şi mai trendy (şi noi puneam „p” după fiecare vocală dintr-un cuvânt şi credeam că păsăreasca e limba celor aleşi 🙂 ) dar stau şi mă întreb cum scriu ei la şcoală sau într-o situaţie în care trebuie să scrie normal. Şi cum vor arăta oare CVurile lor peste câţiva ani?

Lasă un răspuns

