Un site care te ajută să scapi de frica de zbor

Ador să călătoresc, dar zborul cu avionul pentru mine este un MARE chin. Din aceasă cauză nici nu am luat până acum în calcul varianta unei vacanţe pe tărâmuri mai îndepărtate de 5-6 ore de zbor. Ideea de a nu avea deloc control asupra ceea ce se întâmplă mă îngrozeşte şi în mod ciudat mă relaxez în timpul zborului abia când se anunţă aterizarea.

Şi azi am găsit asta: fearofflyinghelp.com (via revista Psychologies). Cum am un pic de timp o să citesc şi sper să capăt o infuzie serioasă de curaj.

Lasă un răspuns

