Generaţia pre-Bologna şi accesul la mastere

De când mă ştiu mai măricică şi mai înţeleaptă am tot avut perioade de pasiuni necontrolate pentru diverse domenii. În anul 1 de facultate (ASE) eram interesată de PR, am citit cărţi şi articole din domeniu, am vrut să dau la SNSPA să fac a doua facultate pe specializarea asta dar până la urmă m-am răzgândit. Descoperisem marketingul şi începuse a doua mare dragoste. Mi-am cheltuit toţi banii de student pe cărţi despre marketing şi, ceva mai târziu, branding. Eram fascinată. Mi-a trecut însă şi asta.

În ultimul an de facultate interesul meu s-a mutat spre cultura organizaţională, am făcut şi licenţa pe tema asta. Pasiunea asta nu a trecut încă. Mă gândeam zilele trecute să fac un master pe psihologie organizaţională. Binenţeles, m-am trezit la câteva zile după ce se încheiase admiterea. Dar nu ăsta e baiul mare: fiind generaţie preBologna se pare că nu am acces la majoritatea masterelor. Ce am găsit eu pe Psihologie Organizaţională era doar pentru Bologna, parcă doar la Universitatea din Timişoara am găsit ceva şi pentru noi ăştia mai bătrâni şi cu 4 ani e facultate. Nu înţeleg, în scurt timp noi nu o să mai avem acces deloc la specializare post-universitară?

5 răspunsuri

  1. E interesantă evoluţia pasiunilor tale 🙂 Cultura organizaţională se leagă cel puţin în egală măsură de sociologie – care într-o oarecare măsură e baza şi pentru PR şi pt marketing, în ideea că trebuie să ştii cui te adresezi şi ce reacţii posibile există. Poate dacă încerci pe filiera asta găseşti ceva la care să ai acces chiar cu pre-Bologna.Eu am terminat sociologia şi acum încep un master în resurse umane, sistem Bologna…

  2. Am uitat să spun că acum fac un master pe managementul proiectelor 🙂 și tema dizertației e „Schimbarea organizațională și rolul cu proiecte/programe”. Cireașa de pe tort!

  3. Aha,acum inteleg mai bine – experta in organizatii 😀 E remarcabil ca te intereseaza toate aspectele subiectului. Cum e masterul de managementul prj? Si…unde?

  4. Eu parca am auzit ca nu se vor mai organiza mastere post-universitare, probabil pe ideea ca cine voia sa faca, facea pana acum 😐 La ASE am vazut ca au fost foarte clar delimitate masterele pe sistem Bologna de „restul”. Dar de exemplu la Poli a putut oricine sa dea la orice master. Foarte stupid dupa parerea mea.

Lasă un răspuns

