Cum să cucerești o femeie

Eu una habar n-am, cu siguranță însă trebuie să ai o grămadă de calități după gustul și preferințele fiecăreia.

Iată însă că cineva s-a gândit la cei în necaz…și uite așa a apărut „minunăția” de mai jos, a.k.a. „ghidul analfabetului dornic de cucerit femei” (click pe imagine pentru link către site):

Ghid seductie

Ghid seductie

Un răspuns

  1. stiam eu de ce te-am pus in blogroll..:) felicitari pentru felul in care imi faci ziua mai buna..comicarie mai mare nu am mai vazut de mult…desi in vest exista adevarate industrii in domeniul asta pentru ca sunt multi carora chiar merita sa le iei banii.. 🙂

Lasă un răspuns

