Socializarea online

Din păcate am unele perioade când „mă văd” cu prietenii doar online. Nu e frumos, dar până una alta e sănătos, mai un forward cu ceva amuzant, mai un status pe Facebook cu bad day și două-trei comentarii de încurajare, mai câteva poze…. Nu mi-am făcut însă noi prieteni (accept doar pe cine cunosc) și nici nu mi-am găsit un job nou. Așadar:

– Facebook – statusuri, poze, linkuri către articole interesante, chestionare idioate de omorât timpul gen „ce zi a săptămânii ești?” și din când în când plantat căpșuni în Farmville.

Linkedin – am profilul completat și updatat și sunt abonată la câteva grupuri de discuții interesante pe care le urmăresc regulat

Joined – mai rar, il aștept să mai crească

Voi ce rețele de networking folosiți și în ce măsură?  Ceva experiențe mai deosebite?

4 răspunsuri

  1. Facebook, dar intru destul de rar. Pe celalalte nu am cont

  2. NU conteaza daca esti urat ,mic, chel sau gras!

    Asta imi place cel mai mult. E clar ca am si eu o sansa…

  3. Hehe. Am comentat la postul gresit. Poate ca nu am nicio sansa pana a urma 🙂

  4. @marius: erai inca bulversat de minunatia de ghid :))

Lasă un răspuns

