Aglomeraţie în agendă

M-a doborât o răceală teribilă dar mă chinui să îi rezist (şi uite aşa sunt şi eu în rând cu toată lumea).

În rest mă aşteaptă o perioadă destul de aglomerată pentru că am câteva chestii de bifat: a reînceput masterul, aşa că iar bătăi de cap cu seminarii, cursuri şi proiecte (noroc că e online, aşa că participarea la seminar e ori de la birou ori de acasă din vârful canapelei), încep să îmi pregătesc lucrarea de dizertaţie aşa că am început să caut materiale şi să citesc în domeniu (Schimbarea organizaţională şi legătura cu proiecte/programe, cam asta o să trateze lucrarea mea), tot mă chinui să ajung la Institutul Goethe să dau examen şi să îmi iau o foaie cu ştampilă pe germana pe care o ştiu, plus că încerc să mai recuperez din franceza uitată ca să pot trece la un nivel superior la cursuri (după 8 ani de franceză în şcoala generală am fost încadrată la primul modul de cursuri la nivelul a2.2). Ah, şi m-am hotârât să dau şi examenul pentru CAPM la PMI Romania aşa că mă aşteaptă şi acolo un studiu serios.

Să avem spor zic!

Un răspuns

  1. Sa ai spor in toate..si multa sanatate..

Lasă un răspuns

