Idei pe scurt

1. Dacă vreodată încearcă nenea dentistu’ să vă convingă că trebuie scoasă o măsea de minte NU ÎL CREDEŢI! NU CEDAŢI! REZISTAŢI EROIC!… pentru că doare ca naiba după….

2. de îndată ce o să pot să mă concentrez şi la altceva decât la fosta mea măsea de minte o să mă apuc de citit următoarele:

  • Emotional Intelligence for Project Managers: The People Skills You Need to Achieve Outstanding Results –  Anthony C. Mersino
  • Love ‘Em or Lose ‘Em: Getting Good People to Stay – Beverly Kaye and Sharon Jordan-Evans
  • Getting Things Done When You Are Not in Charge – Geoffrey M. Bellman
  • Conquering Organizational Change: How to Succeed Where Most Companies Fail – Pierre Mourier, Martin Smith
  • desigur PMBOK şi încă vreo 2-3 cărţi pe care trebuie să le găsesc

3. Baza de date SAGE acordă acces gratuit membrilor până pe 31 octombrie 2009 la toate jurnalele din colecţie. Am aruncat şi eu un ochi şi am găsit câteva articole de interes, o să revin zilele viitoare. Nu uitaţi să vă faceţi cont, altfel nu puteţi accesa decât lista de reviste (informaţie citită aici)

Lasă un răspuns

