Motive pentru a (NU)face revelionul în staţiunile româneşti

Se apropie vacanţa de iarnă aşa că am început de ceva vreme să căutăm o locaţie pentru revelion. Ca să fim în trend am hotărât anul acesta să facem revelionul la low budget, aşa că am decis să rămânem în ţară. Maaare greşeală de gândire!

Am ales Straja, în ideea că nu e Valea Prahovei şi ar trebui să fie ceva mai ieftină şi mai puţin aglomerată. Da de unde! Nu ştiu cum sunt preţurile pe Valea Prahovei de revelion, dar la Straja sub 11 milioane de persoană pe 5 nopţi cu demi pensiune nu am găsit nimic.

Acum să vă spun ce am făcut anul trecut. Anul trecut am fost 7 zile, 4 persoane, exact în perioada revelionului, în Sölden, cu cazare în Längenfeld (un sătuc la 10-15 km distanţă), excursie ce ne-a dus la aproximativ 650 – 700 de euro de persoană. Asta în condiţiile în care aveam peste 100 de km de pârtie (ski pass-ul pe 5 zile a fost 200 de euro de persoană), peisaje splendide, civilizaţie, neaglomeraţie. În fiecare seara după ski ne relaxam la AquaDom, un spa imens cu o grămadă de piscine (cu apă rece, caldă, piscine afară, piscine înăuntru, cu apă sărată, sulfuroasă, mai adânci, mai puţin adânci), cu o grămadă de tipuri de saună şi încă alte multe locuri de relaxare. Am avut închiriat un apartament într-o cabană (cu o privelişte dimineaţa ce îţi tăia respiraţia, cu nişte proprietari prietenoşi şi foarte amabili), aşa că am avut propria bucătărie şi ne-am descurcat minunat.

Să revin deci la întrebare. De ce în condiţiile astea, când în străinătate beneficiezi de un confort de necomparat, când pârtiile de ski sunt mult mai lungi şi mai bine întreţinute decât în România, să alegi (mai puţin atunci când eşti constrâns de situaţie) să rămâi aici?

 

3 răspunsuri

  1. In ziua de azi sau mai schimbat serviciile , sint mai multe oferte pe piata.

  2. Schimbari au mai fost pe ici pe colo dar suntem inca departe. Am vazut site-ul Dvs. si apreciez ceea ce incercati sa faceti si modul de prezentare.
    Din pacate, in Ro s-a investit mult prea mult in structuri de cazare si prea putin in infrastructura de turism. Degeaba ma duc la un hotel de 4 stele daca am 1 km de partie, si ala vai de capul lui. Vedem ce se intampla si cu fondurile nerambursabile pentru turism, unde, desi scopul era dezvoltarea infrastructurii de turism, nu s-au ingramadit decat proiectele pentru hoteluri. Toti s-au grabit sa isi faca pensiuni mai mari sau mai mici (marea afacere, visul oricui care spera ca o sa stea tot anul la aer curat si o sa castige bani usor) si acum vedem in ce conditii sunt si cate din ele sunt cu adevarat rentabile.

  3. Mai nou bulgarii au inceput sa aiba si ei oferte bune pentru iarna…

Lasă un răspuns

