Scurte de toamnă

N-am mai scris de ceva timp, o dată cu venirea toamnei parcă s-a comprimat timpul şi nu mai apuc să fac mai nimic. Au mai apărut şi câteva schimbări în program, aşa că puţinul timp de leneveală pe zi tinde spre zero. Dar nu e de rău: am înlocuit timpul ăsta cu 3 ore pe săptămână la o şcoală de dans, activitate care pe mine una mă relaxează şi mă remontează complet (trecând peste febra musculară de rigoare, care m-a chinuit toată săptămâna) iar din când în când (mai des sper în viitor) cu explorări urbane în căutare de cutiuţe metalice, sau mai pe scurt, cu sesiuni de geocaching. Nu-mi place toamna decât atunci când e soare, aşa că încerc să combat cum pot astenia de sezon.

De politică nu vreau să comentez, deşi a fost subiectul preferat de dezbatere săptămâna asta cu prietenii. Sunt însă foarte curioasă de rezultatul de mâine, cred că va fi destul de strâns (nu am urmărit sondajele făcute, dar în jurul meu opţiunile sunt destul de împărţite, nu văd un favorit clar).

Weekend însorit să avem!

Un răspuns

  1. Dansul e o activitate foarte interesanta. Si eu caut la mine in oras o scoala de dans care sa faca inscrieri.

Lasă un răspuns

