Spam Geoană/Ziua fără știri

E bine. Ca să simt probabil în mod real și acut mult invocata idee de dictatură, auto-proclamatele televiziuni de știri Realitatea TV și Antena 3 (alături de celelalte Antene) cenzurează tot ce pot cenzura și manipulează cu nerușinare. Desigur, e de vină dictatura lui Băsescu, că altfel nu știu ce temă ar fi avut toate emisiunile lor (chiar, dacă Băsescu nu mai iese președinte emisiunea Sinteza Zilei și altele asemenea vor opri transmisia în lipsa de subiect principal?). Așa, să revin la ideea de bază: miercuri e declarată Ziua fără știri, așa că vă invit să vedeți detalii aici și butonați mâine cu simț de responsabilitate.

Dacă aveți ghinion ca mine veți ajunge să fiți spamați zilnic de „Mircea Geoană”. Cumva, Outlook-ul meu nu e prost și trimite mailurile direct în folderul Junk.

Spam Mircea Geoana

3 răspunsuri

  1. Si care este motivul pentru care crezi ca e de la prostanac/pesede (ex-fesene)?
    Poate fi la si de la „concurenta” pedele (ex-fesene), pentru a enerva.
    Pont: ortografia numelui viitorului premier

  2. Am primit între timp un nou spam, de data aceasta de la „Ion Iliescu”. Mă îndemna și el să îl votez pe geoană 🙂

    De la cine vine de fapt chiar nu mă interesează, nu fac decât să mă amuz. O scrisoare anagramată de genul nu o să mă facă să îmi schimb în nici un fel opțiunea.

  3. mai, norocul tau ca e in outlook si outlook-ul e dastept!
    Eu am primit in onor cutia postala nu unul, ci doua plicuri de la Crin Antonescu… saptamana trecuta, joi…
    Asta dupa plicul de saptamana trecuta marti, tot de la Crin…
    Sa fie asta culmea campaniei?

Lasă un răspuns

