Lecția de dimineață: cum să fii secretara perfectă

Începuturile mele în câmpul muncii au fost în primul an de facultate, când m-am angajat ca secretară la o firmă de consultanță.

Partea bună: acolo a început totul, plus că am învățat o grămadă de chestii folositoare.

Partea mai puțin bună: nu de puține ori eram pusă în situații destul de „ciudate”, șeful de atunci fiind adeptul zicalei „nimic nu e imposibil, trebuie să se poată face cumva”.

Acu, de ce povestesc asta? Pentru că am citit articolul ăsta cu fătuca secretară care a oprit avionul. Și mi-am adus aminte de câte ori am sunat și eu la Tarom încercând să le explic că „o persoană foarte importantă e pe drum și întârzie puțin. Cum, X-ulescu, nu-l stiți? Da, merge cu avionul ăsta, dar e un pic blocat în trafic, nu plecați fără el.” Să anunț totuși o bombă nu mi-a dat niciodată prin cap 🙂

2 răspunsuri

  1. Superb! Mai stiu eu pe cineva care a oprit un avion catre Tirana, ca sa ii plece o oferta…

    Oamenii care considera ca nu exista imposibil sunt putini si merita sa stai pe langa ei… Macar asa, de fun… Nu cred ca te plictisesti vreodata cu genul asta de om.

    O seara faina!
    Melania

  2. Nu doar ca nu te plictisesti dar mai mult, de fiecare data dupa primul „nu merge” inveti sa te mai opintesti un pic, sa te mai gandesti si atunci aproape sigur gasesti o solutie.
    Uite ca in timp ce scriu imi mai aduc aminte ceva: tot acolo am invatat sa nu imi fie frica sa recunosc cand fac o greseala si sa mi-o asum dar in acelasi timp sa ma gandesc si la o solutie. Nu ajunge sa spui „am gresit, imi pare rau” si apoi sa ridici din umeri. „Am gresit, imi pare rau, dar am o idee pentru a mai indrepta situatia” – asta e abordarea potrivita.

    La fel, o seara placuta!

Lasă un răspuns

