OAMENI printre oameni

Când mă prinde vinerea seara acasă mă uit de fiecare dată la Dansez pentru tine. Ştiu părerea multora cum că e un spectacol penibil menit să stoarcă lacrimi şi bani, mie îmi place însă la nebunie să văd dansurile alea frumoase. Dincolo de toată maşinăria de televiziune ce îl pune în mişcare consider că este una dintre cele mai bune spectacole de la tv.

Şi tot am vrut să povestesc aici şi tot am uitat. Am văzut într-una din emisiuni cazul unui preot din Piteşti, care a iniţiat slujbe pentru persoanele surdo-mute. Genial! Şi m-am întristat. Pentru că, deşi a făcut un lucru extraordinar, nu am auzit niciodata de el. La nici un buletin de ştiri, la nici o emisiune, în nici un ziar. La fel de 1 Dec. când am văzut, tot la ProTv, povestea prinţesei Marina Sturdza, ce îşi dedică o bună parte din activitate operelor de binefacere, povestea unor fraţi întorşi din străinătate să ajute satul în care s-au născut şi a încă câtorva oameni grozavi, ce primesc infinit de puţină atenţie şi preţuire pentru ceea ce fac. Mi-a păcut ProTV-ul luna trecută, în timp ce pe toate posturile nu erau decât emisiuni mai mult sau mai puţin electorale am avut ocazia să ma uit la televizor, să mă bucur şi să spun Bravo! unor oameni care merită asta.

Linkuri:

Constantin Onu, preotul surdo-muţilor

şi ceva ce am găsit acum în Formula AS: Biserica Tăcerii

2 răspunsuri

  1. Felicitari Binchen pentru acest post. Jos palaria tie si ProTv-ului

  2. Dansez pentru tine este la ora actuala cel mai complex show de televizune din Romania in realizarea caruia sunt implicati o gramada de oameni. Si pe mine unele cazuri prezentate ma fac sa lacrimez si ma bucura in acelasi timp cand vad ca mai exista oameni buni pe lumea asta.

Lasă un răspuns

