Sunt un om bogat

Am o familie care, deși din mică a devenit și mai mică, e foarte bogată și își crește averea pe zi ce trece. Moneda e schimb e dragostea și grija față de ceilalți. În fiecare zi au loc tranzacții și contul crește văzând cu ochii. M-am născut om bogat.

Când eram în liceu cumpărarea unei perechi de ghete era o investiție pe care o planificam vreo 2-3 luni: strângeam banii din alocație, mergeam la cumpăraturi pentru ai mei și căutam unde e mai ieftin ca să îmi opresc restul și din când în când mai câștigam 2-3 sute de lei de la olimpiade și bursă. Primul meu salariu de om serios a venit la sfârșitul anului 1 de facultate, când m-am angajat secretară la o firmă de consultanță. 6 milioane. Cam alocația pe un an, probabil. Am stabilit că sunt un om avut din momentul în care mi-am dat seama că dacă vroiam să îmi iau o pereche de ghete puteam să iau oricând, nu trebuia să pun bani deoparte 3 luni. Salariul pe o lună acoperea câteva perechi chiar. Acum măsor totul în excursii şi călătorii şi îmi consum toate resursele ca să îmi bucur ochii prin diverse locuri. De la primul salariu am devenit un om şi mai bogat.

În clasa a 4-a din școala primară prietena mea cea mai bună, cu care împărțeam zilnic drumul spre școală şi cunoştinţele în timpul lucrărilor de control, s-a mutat în același bloc cu mine, practic ușă lângă ușă. Contul meu s-a îmbogățit cu o soră cu care împart toate aventurile de 18 ani. De când o cunosc am devenit un om şi mai bogat.

În generală și apoi în liceu mi-am câștigat încă 4 prietene de suflet, noi și foste colege de școală. Suntem gălăgioase, vorbim mult, avem bucurii și probleme pe care ni le împărtășim la întâlnirile noastre aproape săptămânale. Din fericire, de 10 ani şi până acum viața ne-a adus în aceleași locuri. De când le am aproape am devenit un om şi mai bogat.

De peste 6 ani mai am o familie de suflet şi pe cineva cu care împart zilnic zâmbete, supărări şi facturi. De când îi am sunt mult mai bogată.

De la primul serviciu „contul meu” s-a mai îmbogățit cu o gașcă de oameni haioși și frumoși sufletește. Îi îmbrățișez la fiecare revedere și le şoptesc cu imens drag „mă bucur că te-am văzut, ai grijă de tine”. De când sunt prietenii mei sunt un om şi mai bogat.

Am în jurul meu mulţi oameni speciali şi dragi sufletului meu. Ţin la fiecare în parte şi încerc, atât cât agitaţia şi ocupaţiile zilnice îmi permit, să le ajung în preajmă cât mai des. Devin tot mai bogată în fiecare zi.

Am acasă cărţile mele pe care le deschid cu drag în fiecare seară: povestiri, istorie, dragoste, suspans, leadership, project management, resurse umane, dezvoltare personală…în fiecare zi mă duc să dorm tot mai bogată.

Aşa că Moşule, pune-mi sub brad o bucată mare de sănătate, o felie în plus de timp liber şi un strop de înţelepciune să ma bucur şi în anul care vine de toate bogăţiile pe care le am.

6 răspunsuri

  1. Frumos articol,
    sunt sigur că eşti preţuită de prietenii tăi.
    Dumnezeu să-ţi dea pacea Sa şi bucuria Lui pentru tot restul vieţii.

  2. Craciun fericit om bogat!

  3. Multumesc pentru urări, vă doresc asemenea!
    Și un 2010 cât mai bun!

  4. cineva acolo sus te iubeste…

  5. Frumos!

  6. E frumos ca ai parte de-atatea lucruri bune, si e si mai frumos ca le recunosti valoarea si stii sa le apreciezi. Ma bucur sa cunosc si un om bogat sufleteste 😉

Lasă un răspuns

