RATB – povestea continuă

RATB, staţia Kogălniceanu, eu aşteptând înfrigurată 85-ul care nu mai venea.

O întreb pe doamna de la casa de bilete la ce interval circulă 85-ul: Nu ştiu! şi poc îmi trânteşte geamul în nas.

Trec 10 minute, 85-ul ioc.

Îndraznesc să o deranjez din nou ca să ma asigur că mai circulă şi că e singura posibilitate de a ajunge la Gara de Nord. Răspunsul prompt mă surprinde din nou (neplăcut): Deah! şi poc geamul.

Eu am mania sunatului la RATB, de când am aşteptat o dată în staţie vreo 40 de minute un 86. Aşa că sun, dau de o domnişoară care îmi spune că nu am sunat unde trebuie, ei sunt serviciul comercial şi îmi dă alt număr de telefon. Aici, noroc că prind o doamnă amabilă şi înţelegătoare: vreo 10 minute m-am plâns de situaţia în care eram, de 85, de casieriţa de la Kogălniceanu.Nu cred însă că asta va schimba ceva, mai mult decât că m-a mai încălzit pe mine 10 minute şi mi-a distras atenţia de la frigul de afară.

Nu înţeleg de ce casieriţele RATB nu au în dotarea ghişeului şi un tabel cu liniile care circulă pe la staţia respectivă şi intervalul mediu de timp la care trec (dna. de la telefon mi-a dat imediat aceste informaţii).  Este chiar atât de greu de organizat, este o muncă atât de obositoare?

3 răspunsuri

  1. Pentru tara asta e imposibil ce ceri tu..auzi respect ….

  2. Nu cred ca in Bucuresti putem visa la un tabel orar de circulatie pentru autobuze si tramvaie, atata vreme cat traficul e cum e. 🙂 Bineinteles, asta nu scuza lipsa de buna-crestere a „doamnelor” de la ghisee. Imi place spiritul tau combativ, si eu fac reclamatii atunci cand consider ca mi se incalca drepturile si ar trebui ca toata lumea sa faca asta. Chiar si daca pui la punct o vanzatoare nesimtita sau neatenta, tot este un castig – poate a doua oara se gandeste mai bine.

  3. Iulia, bine ai venit pe blogul meu.
    Ciudatul situatiei vine din faptul ca un astfel tabel chiar exista. Desigur, face referire doar la intervalul teoretic de trecere al masinilor, dar in momentul ala mi-ar fi fost de ajutor de exemplu sa stiu ca 85-ul are un interval estimat de 25-30 de minute la ora aia si luand in considerare factorul trafic sa stiu cat am de asteptat. Nu am inteles de ce, chiar daca tabelul asta exista la centrala RATB, nu poate fi distribuit si la d-nele de la ghisee.
    Sa vedem civilizatia din strainatate – asta e inca un vis frumos.

    @Iulian: trebuie sa incepem sa il cerem, Iulian. Cu o floare nu se face primavara dar macar ai sanse ca data viitoare sa fii tratat mai bine.

Lasă un răspuns

