Primarul Mazăre e cel mai tare

Serios! L-am văzut aseară la o emisiune. Deci omul ştie cum să salveze turismul românesc, dacă mă înţelegeţi 🙂

Pe scurt, cu vorbele lui Mazăre: zona montană româneasca e aşa şi aşa (cam varză adică). Litoralul la fel, nu e nici ăla cine ştie ce loc spectaculos (true, true). Băi, dar avem fete frumoase, cam cele mai frumoase din Europa. Şi multe din fetele astea se găsesc prin cluburile de pe litoral şi mulţi străini cu care a fost el prin cluburi au spus că vor reveni în România pentru fetele minunate de aici. Aşa că el, domnul primar Mazăre, susţine cluburile de pe litoral în demersul lor de a atrage fete frumoase  (îmi şi inchipui măsurile de acţiune propuse: intrare liberă pentru fete, o băutură din partea casei, etc, toate cu condiţia ca la intrare să treacă de testul 90-60-90).

Şi stăteam eu aşa uimită după ce am auzit cele de mai sus şi mă gândeam cum ar fi să scriu un proiect pentru finanţare prin POR, axa pentru turism, pentru un club de pe litoral şi la justificarea proiectului să folosesc logica dlui. Mazare cu fetele românce şi atragerea turismului. Nebunie nebună, pe cuvânt!

Un răspuns

  1. Noo mai bine faci un proiect pentru o firma de modeling unde sa poata gasi cluburile de pe litoral acele fete senzationale pentru care revin turistii. Ca la urma urmei penru altceva nu vin. Nici nu stau la soare .. vin direct in club si stau acolo cam 6 zile 😀 Omu asta pare o mare aberatie in ochii mei.

Lasă un răspuns

