Cum să pierzi 2 ore din viaţă fără rost?

Vă spun eu, uitându-vă la fimul The man who stare at goats.

Am rezistat să văd tot filmul pentru că am sperat că 1. e ceva ce îmi scapă mie şi fimul va deveni subit mai interesant şi 2. că George Clooney va scăpa de mustaţa aia urâtă, ca să am măcar cu ce să îmi clătesc ochii. Bad luck this time.

2 răspunsuri

  1. looool..chiar asa rau? eu abia astept sa il vad.. ma amuza de fiecare data cand vad trailerul si ma astept ca filmul sa fie pe masura. 🙂
    eu am vazut recent „The Private Lives of Pippa Lee” si mi-a placuuuuuuut! 😉

  2. Poate am avut eu un moment prost, poate nu am prins firul povestii, poate ma asteptam/vroiam sa vad altceva….dar am fost ff dezamagita.

Lasă un răspuns

