Depresie post-Avatar?

Am fost aseară la Avatar, la IMAX. Frumos, captivant, trist pentru că tot speri că vor muri oamenii şi vor trăi locuitorii Pandorei. Nu sunt cârcotaşă aşa că îi voi da Cezarului ce-i al Cezarului: nota 10 pentru Cameron.

Sala IMAX-ului m-a cam dezamăgit, scaunele sunt înguste şi suportul pentru suc lipseşte cu desăvârşire. După juma de oră, Cola mea se transformase într-un ceai cu un gust îngrozitor.

Acu, să spun de ce sunt mulţumită. Sunt mulţumită că nu m-a deprimat. După câte am auzit în media în ultimele zile, am intrat cu teamă în sala de cinema şi mi-am rugat prietenii să mă scuture serios dacă ies de acolo cu semne de depresie. N-a fost cazul, stau bine cu psihicul.. Oare?

E momentul meu de sinceritate, aşa că o să mărturisesc ce film m-a întristat cel mai tare. Well, nu e vreo dramă celebră sau lacrimogenă ci e vorba showurile cu Jeff Dunham. Serios, după fiecare film am fost vreo 2 zile într-o depresie adâncă pentru că Peanut nu există în realitate şi singurele glume pe care o să le aud vor fi aceleaşi din show.

Dacă n-aţi făcut cunoştinţă cu Jeff Dunham şi personajele sale Peanut, Achmed, Walter şi Jose luaţi un bol mare de popcorn (aveţi grijă să nu vă înecaţi cu floricele de la râsul incontrolabil) şi să daţi fuguţa la Youtube sau alte asemenea pentru o porţie mare de J.D. Şi să îmi spuneţi apoi dacă n-aţi vrea şi voi o întâlnire cu Peanut!

2 răspunsuri

  1. I love Jeff Dunham!

  2. Hey!

    Altul nedeprimat dupa Avatar.
    L-am vazut si eu… impresiile sunt pe blog la mine… Mie mi s-a parut ok – nu iesit din comun, comparativ cu alte filme vazute in ultimele luni si nu exceptional, comparativ cu An Education si Hurt Locker, da’ merge.

    Love Jeff Dunham, love Achmed…

    Hugs,

    Melania

Lasă un răspuns

