Un premiu special

Iulian m-a onorat cu premiul pentru Superior Scribbler, aşa că vreau să îi mulţumesc şi să îl dau mai departe unor oameni care îl merită cu siguranţă mai mult decât mine: Sinzianei pentru eforturile de a promova colegii virtuali, Melaniei, colega mea de breaslă, pentru că îi citesc cu mare plăcere şi interes toate gândurile, Iuliei pentru faptul că am descoperit-o recent şi mi-a plăcut de la primele rânduri, lui Razvan pentru constanţa postărilor si respectul arătat cititorilor, Zazuzzei pentru că stă în oraşul meu preferat şi scrie cu mult umor şi unui prieten drag, se ştie el care, pe care îl aştept să îşi regăsească inspiraţia şi să înceapă un nou blog.

Vă îmbrăţişez cu drag pe toţi. Şi ca să încalc un pic regulile, premiul merge şi la toţi oamenii minunaţi pe care îi am la blogroll şi cărora le mulţumesc pentru că îşi împart gândurile cu noi.

Vă invit să transmiteţi mai departe oamenilor dragi vouă.

6 răspunsuri

  1. Multumesc din inima pentru premiul acesta! Ma bucur enorm cand vad ca sunt persoane care ma sustin in demersul meu de a promova oameni talentati!

  2. cu drag primesc premiul si il dau mai departe!

  3. Sunt tare curioasa sa aflu care este rutina ta de blogger! Ti-am facut o invitate aici: http://wp.me/psWuJ-lK Te astept cu drag si sper sa nu te superi ca te-am rugat sa ne dai si noua cateva detalii din viata ta!

  4. Cu intarziere (din motive obiective), multumesc! 🙂

  5. Ba eu cred ca il meriti…

    Pupici!

    M

  6. Astazi am vazut articolul. Mersi pentru aprecieri si multumesc si pentru ca ma citesti deseori.

Lasă un răspuns

