Good karma job: sofer pe 86/79

Mi-am dorit întotdeauna să am un job care să aducă oamenilor măcar un zâmbet sau o mică mulţumire. Ei bine, azi dimineaţă am avut o revelaţie: ar fi trebuit să mă fac şofer pe linia 86 sau 79. Vă spun, eu când îi văd pe oamenii ăştia am o mare bucurie.

Să mă explic: ca să ajungi la Piaţa Romană dinspre Griviţei cel mai uşor e să te sui în 86 şi aia e, în câteva minute eşti la destinaţie. Dar cum 86 nu circulă chiar des, mai există un mic artificiu: te sui în 65 sau 97 (care până la Polizu au drum comun cu 86 şi circulă mai des), cobori frumos acolo şi aştepţi ori 86 să te prindă din urmă ori un 79 care vine la aceeaşi staţie dintr-o straduţă laterală. Şi acolo în fiecare dimineaţă se întâmplă acelaşi lucru: lume multă care a părăsit nedoritele 65/97 şi aşteaptă cu sufletul la gură 86/79. Şi e de fiecare dată la fel: apare un 65/97 (astea două chiar circulă des), toată lumea supărată, bombăne, se uită urât la şofer. Se vede în depărtare un 86 sau răsare de după colţ un 79? Zâmbete, suspine de relaxare şi o fericire generală ce cuprinde tot poporul ingheţat. q.e.d. Asta e un post cu o karma tare bună 🙂

4 răspunsuri

  1. ha, uite in sfarsit niste soferi pe care nu ii injura nimeni 🙂

  2. i, hi foarte dragutz! ratb-ul este ca intotdeauna o susrsa nesecata de postari!

  3. Ei da! Mos Craciun pierde teren in fata unui sofer roman de autobuz pe 86/79.

  4. Trebuie sa fii acolo ca sa simti ceea ce simtim noi, cei care stam si asteptam 86-le… Eu m-am trezit luni cu un zambet pana la urechi cand a aparut, intr-un final, si un troleu care sa ma duca acasa…
    Nu va puteti imagina senzatia – este ca si cand ar fi venit si Craciunul si ziua ta si o promovare cu o crestere salariala barosana!!!
    E minunat!!!
    Acum lasand gluma la o parte – la cat de rare sunt troleibuzele de pe cele 2 linii mentionate de Sabi, e greu sa nu te bucuri cand le vezi venind. 🙂
    Melania

Lasă un răspuns

