Lumea în care trăim

– nebunia cu AH1N1 a explodat cu adevărat în RO după decesul actorului Toni Tecuceanu, deces pus pe seama gripei porcine de însuşi onor Streinu Cercel..îmbulzeală în spitale, cozi interminabile, vaccinuri făcute contra-cronometru ca acum să aflăm ce? că de fapt nu a fost gripa porcină, ci o bacterie căpătată în secţia de Terapie Intensivă a spitalului.

– aproape 70% din CVuri sunt precum pajiştile primăvara: pline de flori. Şi stau şi mă întreb acum frumuşel, dacă ar fi să îmi scot CVul de la naftalină, eu să nu plantez acolo 2-3 ghiocei? că poate mi-o iau alţii înainte.

– mi-am verificat ouăle. Sunt cu 3. Nu-s bune. Le trec pe lista alimentelor interzise alături de margarină (conţine Euri), mezeluri (contin colorant, Euri, glutamat de sodiu, un adevărat cocktail), fructe şi legume de la supermarket (nu-s eco), pâine (prosteşte şi îngraşă), paste (too much carbs), icre (prea mulţi aditivi), crenvurşti (continut dubios, desi yammy din când în când), dobrogeana de la patiseria din colţ. Sper că n-am uitat nimic. Ah, şi nu mai gătesc în tigaia mea care nu prinde, că nici asta nu-i bine. Pentru o dietă de efect, vă recomand zilnic o pastilă de Ecomagazin înainte de fiecare masă, taie garantat orice poftă.

– iepurele sare de unde nici nu te aştepţi: uite aşa poate se găseşte soluţie pentru Roşia Montană.

5 răspunsuri

  1. Imi place mult articolul tau! Am intrat pe Ecomagazin si pe toate linkurile date de tine! Pe multe le stiam dar este important sa le recitesc, sa imi aduc aminte si sa aflu lucruri noi. Ce nu stiam este numararea oualelor si faptul ca tigaile sunt si ele daunatoare sanatatii. Ei asta e acum … mergem asa mai departe!

  2. In ritmul asta, in 2 ani o sa arat ca Shania Twain… Mi-am dorit intotdeauna sa arat ca ea…

    Super! Multam mult, Sabi!

    Melania

  3. mda, eu am mai propus sa mancam doar aer. oh, wait! nici ala nu se poa, ca e poluat… nashpa de noi :))…

  4. Superb rezumat, doar ca nu stiu daca sa rau sa plang 😐 Ultima minunatie primita pe mail a fost cu o descriere a unui proces de fabricatie a oualelor in china chimic 100%. Presupun ca e bine ca progreseaza tehnologia, nu? Toate cazurile „mortale” de gripa cred ca au fost de forma asta. Primul caz fiind cu un nene care avea cancer de 2 ani. Nu sunt o adepta a teoriilor conspirationiste, dar parca de data asta e mult prea evidenta manipularea.

  5. Ai uitat de lactate, nici astea nu sunt sanatoase dupa ultimele cercetari 😛

Lasă un răspuns

