Ce mâncăm azi?

Ieri am făcut greşeala, butonând la televizor, să mă opresc pe TVR2 unde era o emisiune cu Jamie Oliver. Ei bine, această greşeală mi-a cauzat nişte coşmaruri de toată frumuseţea azi noapte şi ceva greaţă pe deasupra la gândul de a mai mânca carne de pui. Cred că până la urmă chiar o să mă uit dacă ouăle sunt notate cu 1,2 sau 3.

Atenţie, urmează imagini şocante (dacă nu aveţi răbdare treceţi direct la minutul 5, eu de acolo am prins aseară)

Informaţii despre campanie găsiţi direct pe site-ul lui Jamie (aici).

Un răspuns

  1. Uau! Sinistru! Nu pot sa ma uit la continuare. Incep totusi sa ii inteleg din ce in ce mai bine pe lactovegetarieni…

Lasă un răspuns

