Întâmplări pe scurt

Am stat o perioadă offline, am mai aruncat un ochi pe ici pe colo, pe blogurile care le urmăream, dar în general m-am ţinut cât mai departe de internet şi am lăsat primăvara să îmi pătrundă în suflet.

Am citit „Un an în Merde” (Stephen Clarke) … genial de amuzantă, tristă prin adevărurile pe care le dezvăluie, interesantă prin informaţiile pe care le oferă despre Franţa şi francezi. Pe scurt: un englez este angajat de o firmă franceză să deschidă la Paris un lanţ de ceainării englezeşti … iar mutarea în Franţa vine la pachet cu o serie de evenimente amuzante, enervante şi ciudate totodată, un melanj tare plăcut de citit.

Când am povestit despre cartea „Mănâncă, roagă-te, iubeşte”, Iulia mi-a recomandat „Eleganţa ariciului”. Şi cum sunt fetiţă ascultătoare, am notat imediat şi vineri am strecurat cartea în coşul de cumpărături, aşa că acum mă delectez cu noi aventuri în Franţa.

Am ieşit la o plimbare de câteva ore prin Bucureşti sâmbătă, ca să profit de vremea frumoasă. Şi am realizat cu părere de rău la întoarcere că toate locurile care ne-au atras atenţia au fost doar clădiri derăpănate (hotelul Griviţa, zona pieţei Matache, case vechi părăsite din zona parcului Luigi Cazzavillan, tristeţea locuitorilor din Pasajul Englez care aşteaptă să le cadă casa la primul cutremur), locuri abandonate sau plăcuţe ciudate (ce poate însemna „Asociaţia rromilor şi a revoluţionarilor”?). Şi uite aşa, Bucureştiul a mai căştigat o bilă neagră în agenda mea 😦

Am descoperit cea mai idioată reclamă, la Magne B6. Mesajul mirabolant? „Sunt stresată, aş putea să ies să ma plimb în parc, aş putea să mă duc la munte … dar nu, mai bine bag în mine nişte bulinuţe (Magne B6) şi mă întorc la muncă”.. WTF??!!! Doar mie mi se pare aberantă reclama asta?

Şi apropo de reclame, pălăvrăgind cu colegele mele am realizat de ce prefer apa plată de la Borsec în loc de Dorna. Era aşa simplu…să vedem:

Dorna

Sticla apa Dorna

Dorna are o sticlă de un verde bolnăvicios care mie una nu îmi sugerează mai mult decât o apă stătută de mlaştină. În schimb….

Sticla apa Borsec

Sticla apa Borsec

asta arată a ceea ce aş numi fresh şi apă de izvor…q.e.d.

Să aveţi o săptămână uşoară!

10 răspunsuri

  1. Mie mi se par foarte amuzante cartile lui Peter Mayle despre Franta. Nimic pretentios, dar iti fac un chef nebun de plimbare prin Provence :))

    • multumesc de recomandare, am notat!
      Am cautat ce a scris si mi-am adus aminte ca acum vreo doua saptamani cand am intrebat la librarie de „Un an in Merde” mi-au spus ca au doar „Un an in Provence”, poate la aia ma refer 🙂 Deci si cartea asta mi-a facut cu ochiul inainte sa o descopar cu adevarat.

  2. Draga Sabi…

    Ce inseamna DG? K sincera sa fiu, sunt cam slow zilele astea… 🙂

    Dar, slow sau nu, ti-am lasat o jumatate mare de Beautiful Blogger Award la mine pe blog si motivele pentru care imi place cum scrii (si banuiesc ca si tie iti place cum citesc).

    Legat de cele doua ape – mie imi place Spring Harghita si Poiana Negri, ambele variante (si aia slab carbogazificata si aia cu furnici de copac din pampas)… Iar daca e sa beau plata, atunci aleg cu mare placere varianta 2 – Borsec…

    Pupici!

    Melania

  3. uf, si pe mine ma deprima Bucurestiul, ca e asa lasat in paraginire, si nu inteleg de ce s-a ajuns aici. adica inteleg, dar, vorba aia, nu pricep… altfel, sper sa vina primavara… caci am o gramada de lecturi de facut: ma apuc sa redescopar literatura sudului statelor unite. pentru doctorat, but, hey, isn’t that great?!

  4. Ai trisat la comparatia intre apele plate – sticla de la Dorna e cea de la apa minerala. Cea de la apa plata nu e chiar verzuie 😛
    Abia astept sa isi intre primavara in drepturi si sa inverzeasca pomii pentru a mai ascunde din darapanaturile orasului…

  5. Legat de reclama cu Magne B6, adevarul e ca atunci cand iti ies niste lipsuri la analize (de calciu, magneziu, whatever…), nu prea poti sa le suplinesti doar cu alimentatie sanatoasa si cu plimbari la munte, decat in cazul ideal cand poti sa-ti iei o pauza de 6 luni-1 an, sa te muti la munte si sa-ti schimbi total stilul de viata. Deci o singura plimbare la munte sau in parc nu te ajuta. Iti spun din proprie experienta ca aveam stari constante de rau, ameteala si greata care mi-au trecut numai dupa ce am luat 3 luni calciu si vitaminele B3 si B6, la recomandarea medicului. Din pacate, stressul, poluarea si chimicalele din alimente (chiar si din cele bune pentru organism) nu prea ne mai permit sa fim sanatosi bazandu-ne doar pe chestii naturale si un „regim de viata sanatos”. E trist, si companiile farmaceutice se imbogatesc pe seama problemelor noastre…

  6. Perceptii. Senzatia de apa baltita ar fi trebuit sa o aiba si cei de la merketing Dorna.

  7. Eu prefer Dorna. Din cate am inteles compozita Dornei este mai buna pentru organismul nostru decat apa plata Borsec. Sincera sa fiu eu prefer sa beau apa semicarbogazoasa. Nu prea imi place apa plata.

  8. Hristos a inviat! deranjez cu un premiu..detalii la mine pe blog..
    Toate cele bune.

  9. te asteptam sa intri mai dess

Lasă un răspuns

